sâmbătă, 21 martie 2015

Jurnalul unei femei modeste

Astazi: M-am hotarat sa imi fac si eu jurnal pe blogul acesta.
Afara: Este cam innourat, dar se anunta ca se va incalzi in cursul zilei de azi.
In gradina: Este o pisicuta care se joaca cu un carlig scapat de cineva de la etaj.
In casa: Sunt singura si ma pregatesc sa mai aranjez prin casa, sperand ca nu vine nimeni sa ma incurce.
In bucatarie: Trebuie sa ma apuc sa spal cateva vase, si dupaia sa fac o ciorba de vacuta, preferata mea si a familiei.
Sunt imbracata:  Intr-un trening subtire de culoare alb cu albastru, culorile mele favorite.
Ce muzica ascult acu: Miorlaitul pisicutei care este in gradina.
Ce carti citesc zilele acestea: As vrea sa recitesc 'Pe aripile vantului' le-am citit de nenumarate ori, dar nu ma pot satura de povestea aceasta.
Ce mai mesteresc eu: Mai butonez din cand in cand :) se gaseste intotdeauna cate ceva de facut :)
Un lucru planuit pentru saptamana viitoare: As vrea sa imi termin toate treburile pe care le am de facut, si sa pot pleca la bunici, fiindu-mi foarte dor de ei.
Am invatat: Cand faci cate ceva si poate nu reusesti, te gandesti ca se putea si mai bine.
Sunt recunoascatoare: Zilei de azi ca vad atata frumusete in jur.
Astept/sper: Sa imi pot face blogul un pic mai popular, si sper sa reusesc.
Un citat/proverb: Fii acolo pentru ceilalti, dar nu te lasa niciodata in urma.
O fotografie preferata:


Un comentariu:

  1. Pentru a-ti face blogul popular, poti incepe prin a citi si comenta alte bloguri. Asa, oamenii te vor vedea si vor da clic pe numele tau, curiosi sa afle cine esti si ce scrii. Multa bafta!
    Ha, ha, la mine in casa tropaie pisicile de parca ar fi la o cursa de atletism. Nu as fi crezut ca e posibil ca pisicile sa faca asa mare galagie cand alearga pe parchet. :)))

    RăspundețiȘtergere