luni, 5 octombrie 2015

Bloggerita

Zilele trecute am avut o discutie cu o mare ''bloggerita''.  
Acu ceva timp cineva a ajutat-o sa isi faca un blog, cu gandul ca asa se mai relaxeaza, poate mai face si un banut..dar persoana respectiva i-a explicat ca trebuie sa munceasca mult ca sa isi faca blogul cunoscut.

Daca vroia blog cu multi vizitatori si prieteni,  trebuia sa scrie ceva care sa incante oamenii, deci trebuia sa se ocupe de el.
Dar ce credeti ca a facut marea bloggerita? a inceput sa fure articole de alti bloggeri, cu mici modificari in articole, dar toate luate cu copy- paste. 

Va dati seama ce a putut sa creada fata care a ajutat-o sa isi faca blogul... se albise la fata, nu stia ce sa mai creada.
 Dar, o sa va arat ce i-a raspuns doamna bloggerita:
nu am furat nimik...cum platesti tu  net si curent si toti ceilalti asa platesc si eu....nu mi-ai dat nimik scris de la inceput ce nu am voie sa fac....trebuie sa fie scris cu stampila statului si cu toate platite la stat cu tot ce nu are dreptul sa faca bloggerii...pana atunci fiecare face cum ii taie capul. 
M-aI ajutat si mi-aI deschis un blog  platit dar nu mi-aI dat scris legal si de la inceput cu ce am voie sa fac pe blog si cu ce nu. 
Cred ca este vorba si de foarte multa invidie dar acuma asta e....eu nu mai vreau sa aud de nimik pana nu mi-o da hartie scrisa la mana cu ce am voie sau nu am voie sa postez pe blog, hartie care sa scrie in ea conditiile, pretentiile si tot ceea este de acord fiecare blogger in parte care semneaza, hartie care sa fie inreg.la ANAF...la stat in gen...si in baza acelei hartii daca incalc ceva de acolo poate sa ma dea in judecata orice blogger..
Ce parere aveti de o asa... nu am cuvinte cum sa o numesc. Nu am vrut sa mai scriu jignirile care i le-a adus fetei care a ajutat-o cu mare drag.

4 comentarii:

  1. Să-i arate monitorul oficial în care este publicată legea drepturilor de autor şi să-i spună că nu are nimeni nevoie de hârtie înregistrată la ANAF sau oriunde la stat ca să o dea în judecată şi să-i ceară daune dacă copiază, că există lege care spune clar ce poţi reproduce şi ce nu şi mai ales în ce condiţii. Să citească legea, că unde-i lege nu-i tocmeală.
    http://www.dpvue.com/legislatie/legea-nr-81996-privind-dreptul-de-autor-si-drepturile-conexe-actualizata/

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa citeasca acest articol si sa inteleaga ca a gresit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Slabe sanse sa citeasca articolul asta si sa inteleaga ca a gresit. Adevarul este ca lumea e plina de oameni din astia care cred ca ei sunt un fel de buric al pamantului, ca totul li se cuvine si ca pot sa ia orice doresc, fara nici un fel de consecinta. Este trist, dar astea sunt timpurile pe care am ajuns sa le traim...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, chiar e trist... stii cat pot sa ma abtin? o asemenea persoana nu merita sa fie ajutata.

      Ștergere