vineri, 22 iulie 2016

Geluri UV

Orice femeie vrea sa fie frumoasa, eleganta, sa aiba unghiile ingrijite, parul frumos aranjat. Dar, nu toate femeile se pot lauda cu niste unghii impecabile. De aceea as vrea sa recomand tuturor femeilor geluri uv, care se pot folosi pe unghiile naturale si pe unghiile false, sunt foarte flexibile, si nu curg. Geluri UV Profesionale sunt foarte des folosite pentru manichiura profesionala.  Culorile se pastreaza indelungat pe unghii, iar unghiile nu se ingalbenesc de la aceste geluri.
Nu provoaca alergii, nu se zgaraie si poate fi pus in straturi de diferite grosimi. 
Doar la Amalia.ro poti gasi geluri uv,gel uv, gel uv profesional. Sunt foarte practice si aproape toate femeile isi doresc aceste geluri uv, cel putin asta
este parerea mea. Imi plac foarte mult gelurile uv pe care le-am descoperit  la Amalia. ro, caci ele dau un luciu de inalta calitate unghiilor, le asigura o stralucire de un real efect timp de trei patru saptamani, nu crapa si nu se exfoliaza. Imi imaginam cand am vazut aceste geluri uv,  tot felul de scenarii in care eu, femeie subtirica, gatita, cocheta, cu unghiile bine aranjate, date cu lacuri de unghii, era o mare nebunie, dar una frumoasa.
Le-am spus si prietenelor mele despre aceste geluri uv cu speranta ca isi vor cumpara si ele pentru unghiile lor.
Produsele de ingrijire si infrumusetarea unghiilor, s-au modernizat, si o intreaga industrie a luat nastere folosind multe branduri  de produse de ingrijre a unghiilor. Astazi, tot mai multe femei apeleaza la unghii  false pentru a avea mereu o manechiura impecabila. Ultimile tendinte de modelare si aplicare a unghiilor false sunt acum si pe piata romaneasca , iar acest nou trend acapareaza tot mai multe reprezentante ale sexului frumos. Un gel uv profesional este perfect pentru manichiura french. Gelul este de calitate oferind unghiilor tale un aspect placut si rezistent. Nu provoaca senzatia de arsura, alergii sau ingalbenirea unghiilor. 
Gelul de constructie are vascozitate mare.
Este autonivelant, rezistent si nu degaja caldura in timpul intaririi. Este foarte usor de aplicat si de modelat.
Se foloseste in faza intai ca si constructie si in faza a 2-a, dupa french sau ca si modelare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu